Lista osób przyjętych do Szkoły Doktorskiej pobierz
Kandydat rekomendowany do wpisu na listę doktorantów zostaje na nią wpisany po
złożeniu w Biurze Szkoły Doktorskiej w dniach 15-19 września 2025 następujących dokumentów:
1) oryginału dokumentu uprawniającego do podjęcia kształcenia w Szkole Doktorskiej,
określonego w § 12 ust. 2 lub jego urzędowego odpisu;
2) wydrukowanego z systemu IRK i własnoręcznie podpisanego podania o przyjęcie do
Szkoły Doktorskiej;
3) podpisanego oświadczenia, stanowiącego Załącznik nr 3 i Załącznik nr 5 do
niniejszej uchwały;
4) wydrukowanego z systemu IRK i własnoręcznie podpisane podanie o wydanie
Elektronicznej Legitymacji Doktoranta „ELD”, wraz z potwierdzeniem dokonania
wpłaty w wysokości 22 PLN na konto bankowe wskazane w IRK.
Uwaga: Decyzje odmowne będą wysyłane wyłącznie pocztą tradycyjną.